Тема: Робота зі списками
Мета: Навчитися створювати, використовувати, редагувати та видаляти списки в MS Excel.
Матеріальне забезпечення: роздатковий матеріал, ПК зі встановленим MS Office.
Теоретичні відомості:
Списки використовуються для оптимізації роботи в MS Excel.
Список — це є послідовність заданих елементів, введення яких не потребує кожноразового набору з клавіатури.
Щоб використати уже існуючий (вбудований в MS Excel) список, необхідно виконати такі дії: до комірки, в якій має перебувати перший елемент списку встановити курсор, ввести перший елемент (без помилок!!!), наприклад, Січень та скопіювати комірку, потягнувши за маркер автозаповнення. Наступні елементи (тут — назви місяців) додадуться у нижні комірки автоматично.
Щоб створити свій список, необхідно виконати команди Сервіс → Параметри → Списки → Новий список, тоді у поле «Елементи списку» ввести з клавіатури свої елементи, натиснути кнопки «Додати» та «ОК».
Після цього новоствореним списком вільно користуватись як тим, що існує.
Щоб редагувати список, потрібно виконати Сервіс → Параметри → Списки, обрати в полі «Списки» потрібний, а у полі «Елементи списку» здійснити необхідні редагування.
Щоб видалити список, достатньо в цьому ж вікні виділити його та натиснути кнопку «видалити».
Практичне завдання:
1.    Відкрийте MS Excel. Перейменуйте поточний лист, назвіть його Infa.
2.    Створіть на цьому листі таку табличку на 28 осіб:
3.    Створіть список з 28 учнів через Сервіс → Параметри → Списки.
4.    Заповніть цим списком колонку Прізвище та ім’я. Заповніть решту таблиці довільною інформацією.
5.    Перейдіть до іншого листа, перейменуйте його в Fizika. Побудуйте на цьому листі аналогічну табличку та заповніть її.
6.    Таким чином створіть і заповніть таблиці на листах ORPK, Progr, Spezkurs.
7.    Зайдіть у Сервіс → Параметри → Списки та додайте до свого списку ще 4 прізвища.
8.    Обновіть введені списки на всіх листах.
9.    Продемонструйте результати своєї роботи викладачу.
10.         Видаліть свій список з переліку списків MS Excel.
Контрольні запитання:
 1.    Що таке список?
1.    Що таке список? 2.    Для чого використовуються списки в MS Excel? Поясніть доцільність використання цієї можливості.
2.    Для чого використовуються списки в MS Excel? Поясніть доцільність використання цієї можливості. 3.    Яким чином можна використати вбудовані в MS Excel списки?
3.    Яким чином можна використати вбудовані в MS Excel списки? 4.    Як створити свій список?
4.    Як створити свій список? 5.    Чи можливо відредагувати чи видалити список, що існує? Яким чином?
5.    Чи можливо відредагувати чи видалити список, що існує? Яким чином?
Немає коментарів:
Дописати коментар