л\р---ІТ---К(9кл)---2курс

для 2 курсу
Тема Компютерні мережі.
Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer
веб-браузер Google Chrome
http://zosh9-nizhyn.at.ua/praktichna_robota_brauzer.pdf 
Браузери. Пошук даних в глобальній мережі Інтернет
http://ito.vspu.net/ENK/2017-2018/ONOS/files/lab/l7.pdf


Лаборатроно практична робота№4 Робота з пошуковими системами
Налаштування роботи в мережі Internet. Робота з електронною поштою. 
Мета: Формувати практичні вміння та навички роботи та налаштування різних браузерів, роботи в електронній пошті.
Завдання для виконання
1.Internet – це __________________________________
2.Браузер – це _____________________________
3. Які браузери Ви знаєте? _____________________________
4. Завантажити браузер, встановлений на Вашому комп’ютері (Internet
Explorer, Mozilla Firefox або Opera).
5. З’ясувати, які основні налаштування даної програми можна виконувати:__________________________________________
6.Визначити, як можна здійснювати пошук у самому браузері, не викликаючи пошукову систему.
7.За допомогою такого пошуку знайдіть сайт університету.
8.Головну сторінку веб-сайту Вашого інституту налаштувати як домашню сторінку даного браузера.
9.Ввімкнути відображення Журналу та Вибраного.
10.До Вибраного додати головні сторінки веб-сайтів усіх інститутів Вашого університету.
11.Впорядкувати Вибране. Створити папку Університет і в ній розмістити попередньо створені закладки.
12.До Вибраного додати корисні лінки розміщені на сайті університету.
13.У Вашу папку на мережевому диску зберегти веб-сторінку, на якій
можна переглянути Ваш розклад.
1
Ознака
Назва браузера №1
Назва браузера №2
1.


2.




2 
Критерій
www.ukr.net
www.google.com.ua
Пара
Час



І пара
8 30 –
9 50
ІІ пара
10 00
– 11 20
ІІІ пара
11 50
– 13 10


IV пара
1340 – 15 00



Електронне листування Хід виконання лабораторної роботи Контрольні питання
а) :-)
б) :-(
в) ;-)
-
-
-
г) :-<
д):-D
е) :-0
-
-
-


Пошуковий сервер
Тематика ресурсу
Гіперпосилання
Оцінка ресурсу
(5-бальна шкала)
Примітки
http://google.com.ua
українські пошукові   сервери
http://meta.ua/
5
Корисний сайт (новини, блоги, спілкування)
Російські:yandex.ruЕлектронна пошта України www.e-mail.uaВідкрийте домашню сторінку за адресою www.maіl.ru. Клацнувши по відповідному посиланню (Регистрация в почте), почніть реєстрацію на поштовому сервері MAІ.RU (Рис.1.).




Лабораторна робота №5 
Обладнання: ПК, інструкційні картки.
Адресна книгаАдресна книга забезпечує також доступ до служб каталогів Інтернета, за допомогою яких можна вести пошук потрібних людей та організацій у мережі Інтернет. Щоб відкрити адресну книгу у застосуванні Microsoft Internet Explorer, виберіть у меню «Переход» команду «Адресная книга». Щоб відкрити адресну книгу в Outlook Express, натисніть на панелі інструментів кнопку «Начать поиск».
2. На вкладці «Общие» встановіть прапорець «Автоматически заносить получателей в адресную книгу».
2. Введіть імя та прізвище адресата.
3. Для кожного адресата необхідно визначити коротке ім
3. Для кожного адресата необхідно визначити коротке ім3. Для кожного адресата необхідно визначити коротке імя. Якщо ввести імя, по батькові, прізвище адресата або назву організації, коротке імя буде утворено автоматично.
4. Пройдіть по всім вкладкам і заповніть необхідні відомості.
4. Пройдіть по всім вкладкам і заповніть необхідні відомості.4. Пройдіть по всім вкладкам і заповніть необхідні відомості.
Натисніть кнопку «Создать сообщение» на панелі інструментів у вікні програми Outlook ExpressЗявиться вікно «Создать сообщение»
В полі Кому введіть електронну адресу отримувача.
Для розсилки копій листа іншим адресатам введіть у поле Копия їх адреси
У полі Тема сообщения введіть короткий зміст листа. Наприклад: Перший лист
Введіть текст листа у робочій області вікна. Наприклад: Це мій перший лист! Вітаю всіх!
Відкрийте пункт меню "Вставка"
Виберіть команду "Вложение файла"
У діалоговому вікні вказати диск, папку, в якій збережено файл, виділити ім.
В полі Кому введіть електронну адресу отримувача.Для розсилки копій листа іншим адресатам введіть у поле Копия їх адресиУ полі Тема сообщения введіть короткий зміст листа. Наприклад: Перший листВведіть текст листа у робочій області вікна. Наприклад: Це мій перший лист! Вітаю всіх!Відкрийте пункт меню "Вставка"Виберіть команду "Вложение файла"У діалоговому вікні вказати диск, папку, в якій збережено файл, виділити ім.В полі Кому введіть електронну адресу отримувача.Для розсилки копій листа іншим адресатам введіть у поле Копия їх адресиУ полі Тема сообщения введіть короткий зміст листа. Наприклад: Перший листВведіть текст листа у робочій області вікна. Наприклад: Це мій перший лист! Вітаю всіх!Відкрийте пункт меню "Вставка"Виберіть команду "Вложение файла"У діалоговому вікні вказати диск, папку, в якій збережено файл, виділити ім.я файла і натиснути кнопку "Вложить"
Натисніть кнопку Отправить на панелі інструментів вікна Создание сообщения.
Перезбереження отриманих файлів по електронній поштіДля того, щоб файл, отриманих по електронній пошті зберегти на жорсткий диск комп
Натисніть кнопку Отправить на панелі інструментів вікна Создание сообщения.Перезбереження отриманих файлів по електронній поштіДля того, щоб файл, отриманих по електронній пошті зберегти на жорсткий диск компНатисніть кнопку Отправить на панелі інструментів вікна Создание сообщения.Перезбереження отриманих файлів по електронній поштіДля того, щоб файл, отриманих по електронній пошті зберегти на жорсткий диск компютера потрібно:
Відкрити папку “Входящие”
Відкрити лист, до якого приєднано потрібний файл.
Клацнути правою кнопкою миші по назві файла.
Із контекстного меню вибрати команду “Сохранить как...”
В діалоговому вікні вказати диск, папку та ім.
Відкрити папку “Входящие”Відкрити лист, до якого приєднано потрібний файл.Клацнути правою кнопкою миші по назві файла.Із контекстного меню вибрати команду “Сохранить как...”В діалоговому вікні вказати диск, папку та ім.Відкрити папку “Входящие”Відкрити лист, до якого приєднано потрібний файл.Клацнути правою кнопкою миші по назві файла.Із контекстного меню вибрати команду “Сохранить как...”В діалоговому вікні вказати диск, папку та ім.я нового файла, в який буде збережена інформація з отриманого з листом файла.
Натиснути кнопку “Сохранить”.
 
Натиснути кнопку “Сохранить”. Натиснути кнопку “Сохранить”. Створити поштові повідомлення та надіслати їх на сусідні компютери та за адресою з приєднаним текстовим файлом.
Знищити всі поштові повідомлення з папок “Входящие”, “Отправленные”, “Удаленные”
Знищити всі поштові повідомлення з папок “Входящие”, “Отправленные”, “Удаленные”Знищити всі поштові повідомлення з папок “Входящие”, “Отправленные”, “Удаленные”
14.Закрити браузер та відкрити попередньо збережений файл.
15.Завантажити Ваш розклад на цей тиждень. У якому форматі він збережений? Якою програмою його можна переглянути?
16.Завантажити веб-сайт Вашого інституту за допомогою папки Вибране. На ньому знайти інформацію про директора інституту і скопіювати її разом з його фото до документу Word. Даний файл зберегти з ім’ям Durektor_info.doc.
17.Відкрити ще один браузер. З’ясувати можливості його використання та налаштування.
18.У Word створити документ Porivnyannya.doc з порівнянням можливостей використання, зручності роботи та налаштувань будь-яких двох браузерів (за 10-ма ознаками). Результат подати у вигляді таблиці tabl_1.doc:
5.
19.Переглянути вміст Журналу. Очистити історію перегляду сторінок.
20.Створити дві власні електронні скриньки на поштових серверах:
а) www.ukr.net;
б) www.google.com.ua.
За логін прийняти Ваше прізвище.
21.Налаштувати інтерфейс даних скриньок. А саме: а) встановити підписи до електронних листів; б) налаштувати автовідповідач; в) змінити інтерфейс; г) створити папки (мітки); д) налаштувати фільтр;
е) налаштувати автоматичну пересилку.
22.Відправити самому собі листа з використанням однієї поштової скриньки.
23.Створити порівняльну таблицю за вибраними Вами критеріями (5 ознак) двох поштових серверів і зберегти її з ім’ям tabl_2.doc. Наприклад:
1.
2.
5.
24.Відправити лист викладачу, в темі якого вказати Вашу групу, прізвище та номер лабораторної роботи. До даного листа долучити вкладений файл tabl_1.doctabl_2.doc а у самому листі написати текст про призначення автоматичної пересилки.
25.Завантажити сторінку поштового серверу www.google.com.ua. Здійснити вхід до власної поштової скриньки.
26.Переглянути історію веб-пошуку.
27.Створити декілька завдань в календарі.
28.Створити документ Google Docs logo, який буде містити розклад занять на тиждень. Відформатувати таким чином:
дні тижня – шрифт Comic Sans MS, 14 пт, накреслення жирний курсив червоного кольору.
заняття – організовані в нумерований список, шрифт Times New Roman, 12 пт, чорного кольору, відступ зліва 0,5см, інтервал між рядками – 1,5.
розклад дзвінків – розташований у таблиці 2 стовпчика і 5 рядочків, для позначення хвилин – надстрочний індекс
Перейменувати документ на «Розклад занять»
29. Переглянути додаток Google книги. Здійснити пошук книг по Вашій спеціальності. Додати 5 книг до Вашої бібліотеки.

Питання для самоперевірки
1.Що таке комп’ютерна мережа?
2.Які мережі Ви знаєте?
3.Що таке провайдер?
4.Що таке сервер?
5.Що таке IP-адреси і які вони бувають?
6.Поясніть структуру адреси сайту: http://idpmo.kmpu.edu.ua/ або http://gi.kmpu.edu.ua/.
7.Що таке браузер?
8.Які браузери Вам відомі?
9.Які налаштування браузер можна виконувати?
10.Що таке журнал та Вибране?
11.Як зберегти веб-сторінку? Які типи файлів при цьому є?
12.Як зберегти зображення?
13.Куди зберігаються файли завантажені з мережі Інтернет?
14.Що таке поштовий сервер?
15.Які поштові сервери Ви знаєте?
16.Що таке електронний лист? Чим він відрізняється від звичайного?
17.Як записати ім’я електронної скриньки?
18.Який обов’язковий символ у імені електронної адреси?
19.Як встановити автоматичний підпис до листа?
20.Що таке фільтр?
21.Яке призначення фільтру?
22.Як налаштувати фільтр?
23.Як додати папку або мітку?
24.Що таке автоматична пересилка?

25.Як налаштувати автоматичну пересилку?

Лабораторно практична робота №6 
Тема: Передача файлів за допомогою електроної пошти
Мета роботи: придбання практичних навичок роботи з електронною поштою через веб-інтерфейс.
Обладнання: Персональний комп’ютер.
1. Запустити за допомогою ярлика програму Internet Explorer.
2. Створіть власну електронну скриньку за допомогою послуги безкоштовної електронної пошти - у рядку “Адрес” необхідно ввести адресу одного з безкоштовних поштових серверів: _____________________
3. Для того щоб створити свою власну поштову скриньку для листування, необхідно зареєструватися. Як результат – Ви отримуєтелогін та пароль, які дозволять Вам користуватися поштовою скринькою для листування. Ввести логін та пароль і відкрити власну поштову скриньку, яку Ви створили.Запам’ятайте його! або запишіть у зошиті.
4. Ознайомитися з основними папками поштової скриньки та механізмом передачі та прийому поштових повідомлень (а також з вкладеними файлами).
4.1. Створити нове повідомлення. Оформити згідно правил (тема, текст повідомлення) . Вставити файл в повідомлення:
  • Вибрати кнопку "_________________ – файл". У діалоговому вікні знайти потрібний файл.
  • Вибрати команду “Открыть”.
  • Відправити повідомлення командою “Отправить”.
4.3.Прочитати повідомлення, які надійшло до поштової скриньки. Про одержане повідомлення можна довідатися таку інформацію
поштова адреса відправника або ім’я: __________________________________
тема: ___________________________________
час отримання ___________________________
розмір повідомлення _____________
5. Для отримання заліку за даною темою відправте повідомлення з двома вкладеннями (малюнок та прикріплений документ) на адресу, запропоновану викладачем.
6. Закрийте вікно Internet Explorer.
Висноки_________________________________________
Стор. 188-189, 190-191, 192-202 Ривкінд
* - відповідь вписуйте в зошит.
    1. Що собою являє такий вид зв'язку, як електронна пошта? У чому її переваги над іншими видами зв'язку? 186-187, 204
    2. Що Ви знаєте про безкоштовну електронну пошту?
    3. Яке призначення адресної книги? Як занести поштові адреси в адресну книгу?
    4. Файл якого розміру можна відправити електронною поштою?
    5. З чого складається час доставки електронної почти?
    6. *Поясніть значення наведених смайликів:

    ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7

    Тема: Відкриття та перегляд Web-сторінок. Робота з пошуковими системами
    Мета: Формувати уміння та навички роботи з різними пошуковими системами з метою пошуку інформації, з’ясувати і закріпити на практиці засоби пошуку інформації за ключовими словами з пошуковими системами. Відпрацювати вміння відкривати та  переглядати Web-сторінки. Виховувати відповідальність. Розвивати пізнавальну активність та самостійність.

    Теоретичні питання для повторення матеріалу:
    1.       Правила техніки безпеки при роботі на ПК
    2.       Поняття: пошукова система, Веб-павук (web spider), індексатор, пошукова машина, релевантність.
    3.       Мова запитів пошукової системи Яндекс.
    4.       Мова запитів пошукової системи Rambler.
    5.       Мова запитів пошукової системи Google.
    6.       Характеристика пошукової системи META.
    7.       Функції пошуку Google.
    8.       Функції пошуку Яндекс.
    9.       Як запустити на виконання ІЕ?
    10.   Як завантажити яку-небудь WEB-сторінку в ІЕ?
    11.   Як зробити домашньою завантажену сторінку? Як це перевірити?
    12.   Як перейти з однієї Web-сторінки на іншу ?
    13.   Для чого використовується кнопка «Обновить»?
    14.   У яких випадках застосовується кнопка «Остановіть»?
    15.   Коли використовується кнопка «Домой»?
    16.   У яких випадках використовується панель «Журнал»? Як її відкрити?
    17.   Яке призначення має папка Избранное? Як у неї додати нові адреси і як ними скористатися надалі?
    18.   Як зберегти Web-сторінку і її фрагменти на локальному диску ?
    19.   Як змінити кодування сторінки?
    20.   Як забрати посилання на домашню сторінку?

    ЗАВДАННЯ:
    1.      Завантажте операційну систему
    2.      Запустіть браузер.
    3.      На панелі Адреса введіть: http://meta.ua
    4.      Уважно розглянете завантажену сторінку, знайдіть поле пошуку для введення ключових слів і кнопку запуску пошуку Знайти в Україні.
    5.      У поле для уведення ключових слів уведіть ключові слова по темі, що цікавить Вас, (наприклад, філософія й психологія).
    6.      Клацніть на кнопці Знайти.
    7.      Переглянете результати пошуку.
    8.      Клацніть на гіперпосиланні з номером 1.
    9.      Переглянете завантажену сторінку.
    10.  Клацніть на кнопці Назад на панелі інструментів.
    11.  Повторюючи дії пп. 5-7, переглянете всю першу групу з десяти посилань на знайдені сторінки. Скільки із цих сторінок усе ще існують? Скільки з них можна вважати корисними?
    12.  Клацніть на кнопці Пошук на панелі інструментів браузера.
    13.  Уведіть набір ключових слів у поле панелі Пошук. Клацніть на кнопці початку пошуку.
    14.  Зрівняєте результати пошуку.
    15.  На панель Адреса введіть слово fіnd і набір ключових слів. Клацніть на кнопці Перехід.
    16.  Поясніть, що відбулося.
    17.  За допомогою пошукових систем зробіть і складіть свій власний список таких Інтернет-ресурсів:
    ü  українських пошукових серверів (не менше 5);
    ü  віртуальних бібліотек (не менше 10);
    ü  реферати українською мовою (не менше 7);
    ü  офіційних сайтів організацій (не менше 10);
    ü  сайтів дистанційного навчання (не менше 10);
    ü  україномовних сайтів освітнього напрямку (не менше 10);
    ü  освітні он-лайн телеканали (біля 5);
    ü  педагогічні соціальні мережі (біля 5);
    ü  сайти методичних об’єднань (біля 5);
    ü  тематичні сайти з напрямку вашої професійної підготовки (інформатика, математика, фізика та ін.).
    Дані занесіть у таку таблицю:
    18.   Ознайомтеся з функціями пошуку та мовою запитів пошукової системи Google.
    19.  Введіть електронну адресу http://www.google.com.ua/, перейдіть за гіперпосиланням „Все про Google” – „Про пошук Google”. Ознайомтеся з інформацією „Функції пошуку Google в Інтернеті”
    20.  Ознайомтеся з функціями пошуку та мовою запитів пошукової системи Rambler та Яндекс „Базові пошукові можливості” „Результати пошуку”, „Розширений пошук”, „Налаштування пошуку” та „Язик запитів”
    21.  У браузері відкрийте сторінку інформаційно-пошукового сервера Yandex (www.yandex.ru).
    22.  Знайдіть документи, що містять слово новини. Для цього в поле уведення запиту введіть шукане слово й натисніть клавішу "Знайти". Дочекайтеся результатів. Переглянете кілька знайдених документів.
    23.  Знайдіть документи, що містять слово спорт.
    24.  Знайдіть документи, що містять слова музика, з, музичний. Для цього в поле уведення введіть музика.
    25.  Знайдіть документи, що містять однокорінні слова зі словом з, але не утримуюче слово класична. Для цього в поле уведення введіть +музика -музика.
    26.  Знайдіть документи, що містять однокореневі  слова зі словом музика, але не утримуюче слово класична.
    27.  Знайдіть документи, що містять посилання на пошукову систему Yandex.
    28.  Знайдіть документи Російської частини Інтернету, що містять посилання на пошукову систему Yandex.
    29.  Знайдіть документи, що містять слова афоризми або гумор.
    30.  Знайдіть документи, що містять слова кулінарні й рецепти.
    31.  Знайдіть документи, що містять поруч стоячі слова дешевий і відпочинок.
    32.  Знайдіть інформацію, що цікавить Вас, за допомогою будь-якого пошукового сервера:
    - визначення слова Інтернет.
    - аудіо файл, наприклад „Гімн України”.
    - електронну книгу, наприклад Юрія Андруховича, або іншого українського письменника (Любко Дереш, С. Жадан та ін.)
    33.  Запустити Internet Explorer. Увести в адресний порядок адресу Web-сторінки, яку потрібно переглянути, наприклад, http://ukrtel.net для виходу на головну сторінку ОАО «Укртелеком». Тут є посилання на інші Web-сторінки, з якими потрібно знайомитися надалі. Зробити сторінку домашньою. Для цього потрібно: меню Сервис вибрати команду Свойства обозревателя. У вікні Свойства обозревателя вибрати вкладку Общие, у групі домашняя страніца клацнути на кнопці «С текущей». Закрити вікно оглядача. Знову запустити на виконання Internet Explorer. Якщо все зроблено правільно, то під час нового запуску у його робочій області буде завантажена домашня сторінка, що встановлена раніше.
    34.              Здійснити переходи по Web-сторінках. Переглянути сторінку, що завантажилась. При установці покажчика миші на гіперпосилання вона зображується у вигляді кисті руки, а в рядку стану відображається її адреса. Гіперпосилання може бути подано фрагментом тексту, малюнком чи кнопкою. Якщо клацнути по ньому, то відбувається завантаження відповідної Web-сторінки. Для переходу по гіперпосиланнях потрібно:
    Ø  Переглянути Web-сторінку, що завантажилась, і знайти на ній гіперпосилання.
    Ø  На Web-сторінці АОА «Укртелеком» знайти розділ Партнери й у ньому клацнути на кнопці «forum».
    Ø  Ознайомитися з представленими новинами на сайті ForUm.
    Ø  Клацаючи на рефератах окремих новин, переглянути їх докладно. Для повернення на головну сторінку сайта клацнути на однойменній кнопці, розташованій у верхній його частині, або на кнопці «Назад» на панелі інструментів ІЕ.
    Ø  Випробувати дію кнопки «Обновить». Для цього при черговому поверненні на головну сторінку сайта ForUm клацнути на цій кнопці. Якщо за час перегляду з’являлися нові повідомлення, то вони будуь завантажені у вікно ІЕ.
    Ø  Знайти на сайті ForUm групу Партнери і клацнути на кожній із кнопок, наприклад «Поступ». Переглянути цей сайт і ознайомитися з найцікавішими рубриками. Зокрема, можна узнати прогноз погоди.
    Ø  Випробувати дію кнопки »Остановить». Для цього клацнути на черговому гіперпосиланні й відразу ж клацнути на кнопці «Остановить». При цьому завантаження чергової Web-сторінки має перерватися.
    Ø  Випробувати дію кнопки «Домой». Для цього клацнути на ній. У результаті повинний відбутися перехід на домашню сторінку.
    35.  Робота з журналом. Для перегляду і використання адрес Web-сторінок, що відвідувались раніше потрібно:
    Ø  Клацнути на кнопці «Журнал».
    Ø  У панелі Журнал, що з’явилася, переглянути і виписати адреси останніх трьох Web-сторінок, які відвідувалися сьогодні.
    Ø  Виписати адреси чотирьох Web- сторінок, які відвідувалися в інші дні.
    Ø  Клацнути на одній з адрес у журналі і переглянути Web-сторінку, що завантажилася.
    Ø  Закрити панель Журнал.
    36.  Зберегти в папці Избранное адреси Web-сторінок, що найчастіше відвідуються. Для цього потрібно: Знаходячись на відкритій Web-сторінці, вибрати в меню команду Избранное - Добавить в Избранное. У вікні Добавления в Избранное, що з’явилося, в поле Им’я ввести назву Web-сторінки, щоб вона відбивала її зміст. Клацнути на кнопці «Добавить в». У вікні, що збільшилося, клацнути на кнопці «Создать папку» і увести своє прізвище. Клацнути на кнопці «ОК». Для перевірки збереженої адреси слід перейти на іншу сторінку, потім клацнути на панелі інструментів ІЕ на кнопці «Избранное», у папці зі своїм прізвищем знайти збережене ім’я і клацнути на ньому.
    37.  Зберегти Web-сторінку і її фрагменти на локальному диску . Для цього потрібно: Для збереження всієї сторінки потрібно скористатися командою Файл -сохранить как. Щоб зберегти малюнок треба вибрати з контекстного меню цього малюнка команду Сохранить рисунок как.
    38.  Змінити кодування . Щоб відкрита Web- сторінка відображалась в іншім кодуванні, потрібно: У меню Вид вибрати команду Кодировка. У підменю, що відкрилося, спробувати різні кодування. Поновити початкове кодування.
    39.  Вилучити домашню сторінку. Для цього потрібно: Виконати команду Сервис-Свойства обозревателя. У вкладці Общие клацнути на кнопці «С пустой», що знаходиться в групі Домашняя страница.
    40.  Закрити вікно оглядача.

    ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №8 

    Тема: Робота з електронною поштою. Отримання, відправлення повідомлень. Передача файлів за допомогою електронної пошти.
    Мета: Формувати уміння та навички роботи з електронною поштою. Закріпити на практиці навички щодо отримання і відправлення повідомлень. Відпрацювати вміння передавати файли за допомогою електронної пошти. Виховувати відповідальність. Розвивати пізнавальну активність та самостійність.

    Теоретичні питання для повторення матеріалу:
    1.      Правила техніки безпеки при роботі на ПК
    2.      Поняття: електронна пошта.
    3.      Адреси відомих поштових сервісів.
    4.      Алгоритм реєстрації поштової скриньки.
    5.      Правила користування поштовими скриньками.

    ЗАВДАННЯ:
    1.      Завантажте операційну систему
    Список Інтернет серверів, що надають, e-maіl послуги:
    Українські:
    http://onlandia.org.ua (електронна пошта для дітей)
    Дивіться також 
    Безкоштовна українська пошта webmail.meta.ua
    Електронна пошта Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії
    6.      Завантажте програму Mіcrosoft Іnternet Explorer (або будь-який браузер). Програма запускається або з меню Пуск | програми | Іnternet Explorer| або з Робочого стола за допомогою іконки
    7.  Використовуючи пропоновані можливості, додайте свій обліковий запис для роботи з електронною поштою. Поля, обов'язкові для заповнення, позначені значком *. При необхідності можна одержати допомогу по реєстрації поштової скриньки, клацнувши по відповідному посиланню.
    8.      Укажіть:
    - Свої дані (прізвище, імя по-батькові, дату народження)
    - Свій e-maіl і пароль.
    - Вкажіть ім'я, яке хочете мати для електронної адреси (E-Mail).(Це ім'я має бути довжиною не більше 16 символів і складатися з латинських літер, цифр, знаків підкреслення ("_"), мінуса ("-") або крапки (".") Ім'я не може починатися з символів мінус ("-"), крапки (".") або знака підкреслення ("_"). Ви можете обрати будь-який з чотирьох доменів: Mail.Ru, inbox.ru, list.ru або Bk.Ru. При введенні в полі "E-Mail" імені Вашої майбутньої поштової скриньки, автоматично здійснюється перевірка можливості реєстрації поштової скриньки з таким ім'ям. Також, для Вашої зручності, здіфйснюється авто-підбір імені поштової скриньки для більш швидкого проходження процедури реєстрації.
    Придумайте пароль до створеної вами поштової скриньки. Введіть його двічі. У паролі не можна використовувати кирилицю. Не вибирайте занадто простий пароль, його можуть легко підібрати і скористатися Вашою поштовою скринькою.
    - На випадок, якщо ви забудете пароль, виберіть або вкажіть своє питання й відповідь на нього (Рис. 2, цифра 4).
    - Додаткову інформацію про себе (стать тощо)
    9.  Відкрийте в новому вікні „Условия пользовательского соглашения” и прочитайте його.
    10.  Продовжіть реєстрацію:
    - Для захисту від автоматичної реєстрації введіть зазначене число.
    - Зареєструйте свою поштову скриньку, клацнувши по кнопці [Зарегистрировать почтовый ящик]. Якщо при реєстрації ви допустили помилки, виправте їх і знову натисніть на кнопці.
    11.  Відкрийте папку „Входящие” й прочитайте наявний там лист
    12.  Клацніть по посиланню „Написать письмо”. Напишіть лист наступного змісту: "Привіт! З повагою, (своє ім’я)." Відправте його собі (натисніть по кнопці "Отправить").
    14.  Переглянете вміст папок програми. Чи виявили ви там відправлений лист. Якщо "так", то де? Як у його поле "Від:" потрапила зазначена там інформація?
    15.  Створіть лист довільного змісту й відправте на відому вам адресу знайомої людини. Переглянете вміст папок програми. Чи виявили ви там відправлений лист. Якщо "так", то де?
    16.  Закрийте свою поштову скриньку, натиснувши на кнопку у правому верхньому куті „Выход”.
    17.  Знову відкрийте домашню сторінку за адресою www.maіl.ru. Відкрийте свою поштову скриньку (уведіть свій e-maіl і пароль).
    18.  Створіть лист довільного змісту й відправте його собі, а копію декільком адресатам з адресної книги, указавши одних у поле "Копія", а інших у поле "Схована". Яке призначення поля "Схована"?
    19.  Відправити в листі (прикріпіть) файл Mіcrosoft Word (створіть попередньо в редакторі Mіcrosoft Word довільний документ і збережіть його) або малюнок (створений заздалегідь) Увага!!! Обов'язково дочекайтеся відновлення сторінки після клацання по кнопці "Прикрепить файл". Після цього відправте лист, клацнувши по кнопці "Отправить".





    Лабораторна робота № 9
    Тема: Передача файлів за допомогою електронної пошти. відєднання файлів і поштових повідомлень у програмі utlook Express
    Мета: Навчити учнів пересилати файли по електронній пошті
    Теоретичні відомості
    Адресна книга призначена для зберігання різних відомостей про адресатів, які можуть легко використовуватися системою Microsoft Outlook Express. У цій книзі можна зберігати всі потрібні адреси електронної пошти, домашні та службові адреси, номери телефонів і факсів тощо. Якщо необхідно, можна внести на сторінку нотаток будь-яку додаткову інформацію.
    Відкриття адресної книги
     Щоб відкрити адресну книгу безпосередньо у Windows, натисніть кнопку «Пуск» на панелі задач та виберіть послідовно пункти  «Программы», «Internet Explorer», «Адресная книга».


    Збереження відомостей про адресата
    Існує декілька способів включення адрес електронної пошти та відомостей про їх власників до адресної книги. Можна настроїти Outlook Express таким чином, щоб при відповіді на повідомлення адресат автоматично включався до адресної книги. Можна самому при відправленні будь-якого повідомлення в Outlook Express добавляти імя одержувача до адресної книги.Як добавляти до адресної книги всіх одержувачів повідомлень (тільки при відповіді)1. У меню «Сервис» Outlook Express виберіть команду «Параметры…»

    Як добавити конкретне імя до адресної книги з Outlook Express
     У повідомленні, що утворюється або проглядається, клацніть імя людини правою кнопкою миші та виберіть команду «Добавить в адресную книгу».




    Як добавити адресата до адресної книги безпосереднім введенням даних
    1. Натисніть на панелі інструментів адресної книги кнопку  «Создать адрес».




    Приєднання файлів до поштових повідомленьДля того, щоб до поштового 





    повідомлення приєднати файл, що збережений на диску, потрібно






    Практична робота
    Створити текстовий файл на диску з інформацією про свою групу.

    Контрольні запитання
     Як відкрити адресну книгу?
     Як створити електронний лист та відіслати його адресатові?
    Як приєднати до поштового повідомлення файл?
    Що таке адресна книга і для чого вона призначена?







    Лабораторно практична робота №1








    Передача файлів за допомогою електроної по







    Завдання додаткове
    1.       За всіма запропонованими питаннями відшуками інформацію в мережі інтеренет
    2.       Надати викладачу відшукану та відформатовану інформацію у вигляді реферата або презентації
    3.        Відправити на пошту викладача скріни рабіт або прикрикріпити файли ваших рабіт для преревірки із вказаним в темі листа прізвищем та групою (орігинали рабіт  у  файлах  в папці «Пошукові системи» збережіть на ПК у своїй груп)


    Немає коментарів:

    Дописати коментар