Веб квест
квест з предмету "Інформаційні технології"
"Загублені у всесвіті ПК"
навчальний рік
Дівчатка та хлопчики, бажаєте цікавостей та продемострувати свої знання та вмінні на високому рівні?
Критерії оцінки роботи учнів за виконане завдання
веб-квеста
Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
|
|
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Використовуються матеріали та вміння які мають
безпосереднє відношення до теми так і матеріали не маючі видношення до неї;
використовуються обмежену кількість джерел
|
Використовуються матеріали, які не мають
безпосередне відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється виконавцем
|
Виконання завдання
|
Оцінювання роботи різних періодів;
висновки
аргументовані,
весь матеріал має безпосереднє відношення до
теми,
джерела цитуються правильно, інформація
достовірна та сучасна
|
Не вся інформація взята з достовірних джерел;
частина інформації неточна або не має прямого
відношення до теми.
|
Випадкова підбірка матеріалів; інфорфмація не точна
або не має відношення до теми;
неповне відкриття теми в змісті завдання;
не відчувається намагання проаналізувати матеріал та
продемострувати власну думку та вміння
|
Результат роботи
|
Чітке та логічне представлення інформації;
вся інформація має безпосередне відношення до
теми, точна, добре структурована і відредактована.
Демострується критичний аналіз і оцінка
матеріала, визначенність позиції
|
Точність и структурованість інформації;
приваблеве оформлення роботи.
Неточність виразу власної позиції і оцінка
інформації. Робота схожа не інші учнівськи роботи без елементів креативу
|
Матеріал логічно не поданий та зовнішне оформлений
непривабливо, не надає чіткої відповіді на питання завдання
|
Творчий підхід
|
Представлені різні підходи до рішення проблеми.
Робота відрізняється яскравою індивідуальністтю і висловлює думку мікрогрупи
чітко, лаконічно та зрозуміло має високий рівень креативності подання
інформації
|
Демонстрируєтся одна точка зору на проблему;
проводяться порівняння, але не зроблені висновики |
Учні просто
копіюють інформацію із запропонованих джерел; ненає критичного погліду на
проблему; робота мало пов'язана із темою веб-квеста.
|
№
|
Критерії оцінки
|
Відмінно (12-10)
|
Добре (6-8)
|
Задовільно (1-4)
|
1
|
Зміст
|
Максимально повно
відображає тему веб-квеста.
|
Досить повно
відображає тему веб-квеста.
|
Недостатньо повно
відображає тему веб-квеста.
|
2
|
Оформлення
|
Створені учбових
матеріалів зручні у використанні, привабливі на вигляд
|
Є невеликі
труднощі у використанні у створенні учбових матеріалів (недоліки в навігації,
не даже вдалий2 вибір шрифтів, кольорів, розмірів і т.д) В цілому привабливий
вигляд роботи
|
Є суттєві
труднощі у використанні створених учбових матеріалів (непролумана навчагація,
незручно вибраний шрифт, колір та інші деталі оформлення)
Загальний вигляд
малопривадливий
|
3
|
Грамотність
|
Орфографічні і
лексичні помилки практично відсутні як власне у виконаному завданні так і в
усній презентації роботи. Допускаються 1-2 несуттєві граматичні та/або
лексичні помилки
|
Робота має деякі
лексичні та орфографічні помилки (але не більше 5 в загальній кількості)
|
Робота має багаточисленні орфографічні та/або лексичні помилки (6-10)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар