Web-квесты

Веб квест 
 квест  з предмету "Інформаційні технології" 

"Загублені у всесвіті ПК"

 навчальний рік 



Дівчатка та хлопчики, бажаєте цікавостей та продемострувати  свої знання та вмінні на високому рівні?
Критерії оцінки роботи учнів за виконане завдання 
веб-квеста
Відмінно
Добре
Задовільно
Розуміння завдання
Робота демонструє точне розуміння завдання
Використовуються матеріали та вміння які мають безпосереднє відношення до теми так і матеріали не маючі видношення до неї; використовуються обмежену кількість джерел
Використовуються матеріали, які не мають безпосередне відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється виконавцем
Виконання завдання
Оцінювання роботи різних періодів;
 висновки аргументовані,
 весь матеріал має безпосереднє відношення до теми,
 джерела цитуються правильно, інформація достовірна та сучасна
Не вся інформація взята з достовірних джерел;
 частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
Випадкова підбірка матеріалів; інфорфмація не точна або не має відношення до теми; 
неповне відкриття теми в змісті завдання; 
не відчувається намагання проаналізувати матеріал та продемострувати власну думку та вміння
Результат роботи
Чітке та логічне представлення інформації;
 вся інформація має безпосередне відношення до теми, точна, добре структурована і відредактована.
 Демострується критичний аналіз і оцінка матеріала, визначенність позиції
Точність и структурованість інформації;
приваблеве оформлення роботи.
Неточність виразу власної позиції і оцінка інформації. Робота схожа не інші учнівськи роботи без елементів креативу
Матеріал логічно не поданий та зовнішне оформлений непривабливо, не надає чіткої відповіді на питання завдання
Творчий підхід
Представлені різні підходи до рішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністтю і висловлює думку мікрогрупи чітко, лаконічно та зрозуміло має високий рівень креативності подання інформації
Демонстрируєтся одна точка зору на проблему; 
проводяться порівняння, але не зроблені висновики
Учні просто копіюють інформацію із запропонованих джерел; ненає критичного погліду на проблему; робота мало пов'язана із темою веб-квеста.

 
Критерії оцінки
Відмінно (12-10)
Добре (6-8)
Задовільно (1-4)
1
Зміст
Максимально повно відображає  тему веб-квеста.
Досить повно відображає тему веб-квеста.
Недостатньо повно відображає тему веб-квеста.
2
Оформлення
Створені учбових матеріалів зручні у використанні, привабливі на вигляд
Є невеликі труднощі у використанні у створенні учбових матеріалів (недоліки в навігації, не даже вдалий2 вибір шрифтів, кольорів, розмірів і т.д) В цілому привабливий вигляд роботи
Є суттєві труднощі у використанні створених учбових матеріалів (непролумана навчагація, незручно вибраний шрифт, колір та інші деталі оформлення)
Загальний вигляд малопривадливий
3
Грамотність
Орфографічні і лексичні помилки практично відсутні як власне у виконаному завданні так і в усній презентації роботи. Допускаються 1-2 несуттєві граматичні та/або лексичні помилки
Робота має деякі лексичні та орфографічні помилки (але не більше 5 в загальній кількості)
Робота має багаточисленні орфографічні та/або лексичні помилки (6-10)




Немає коментарів:

Дописати коментар