вівторок, 15 жовтня 2019 р.

Браузери

Тема уроку: Робота з браузерами
Мета:
·          навчальна: продовжити формувати вміння працювати з веб-браузером, сформувати вміння створювати і редагувати список сайтів для швидкого доступу;
·          розвивальна: розвивати навички роботи в мережі Інтернет;
·          виховна: виховувати в учнів активність, грамотність.
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
Обладнання: комп'ютери, підручники, інструктивні картки, картки із завданнями.
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП


II.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, ЦІЛЕЙ, ЗАВДАНЬ УРОКУ

III. ВІДТВОРЕННЯ І КОРИГУВАННЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
(Розподіл запитань за варіантами здійснює вчитель.) Самостійна робота


·          Що таке веб-сторінка?
·          Для чого призначені гіперпосилання?
·          Як знайти гіперпосилання на веб-сторінці?
·          Що таке веб-сайт?
·          Яку веб-сторінку веб-сайту називають головною або домашньою?
·          Для чого призначені веб-браузери?
·          Які веб-браузери ви знаєте?
·          Які спільні об'єкти є у вікон різних веб-браузерів?
·          Як відкрити веб-сторінку, знаючи її адресу?
·          Яким веб-браузером ви найчастіше користуєтесь?


IV. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Заслуховування підготовлених повідомлень учнів (за ролями:
Internet Explorer,Mozilla Firefox,OperaGoogle Chrome).

V.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
—  Часто виникає потреба неодноразово звертатися до одного й того самого сайту. Наприклад, якщо щодня переглядати погоду, новини, то можна щоразу не вводити адресу потрібного сайту з клавіатури, а створити в браузері список сайтів, вибраних для швидкого доступу. Як це можна зробити, ви дізнаєтесь на цьому уроці.
 

VI. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Пояснення вчителя з елементами демонстрування (використовуються можливості локальної мережі класу або проектор)

Список сайтів, вибраних для швидкого доступу
У кожного браузера є інструменти для створення такого списку. Так, у браузері Internet Explorer існує панель Уподобання, на якій відображається список гіперпосилань на сайти, вибрані для швидкого доступу.



У браузері Mozilla Firefox для створення та опрацювання списку посилань на сайт призначене меню Закладки.




У браузері Google Chrome гіперпосилання для швидкого доступу до веб-сайта називають закладкою. Меню Закладки міститься в головному меню програми, що відкривається в разі вибору кнопки Налаштування та керування Google Chrome.

Створення, використання та редагування списку сайтів, вибраних для швидкого доступу
Створення, використання та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу, в усіх браузерах виконується подібними способами. Розглядається створення списку сайтів на прикладі браузера, вказаного вчителем.
Список сайтів можна редагувати: додавати, вилучати, перейменовувати, переміщувати закладки, впорядковувати їх по папках. 
Для цього потрібно відкрити головне меню браузера та виконати Закладки → Диспетчер закладок. На вкладці Диспетчер закладок, що відкрилася, можна редагувати список, використовуючи меню Упорядкувати та контекстні меню закладок і папок.
Можна переглянути відео з оглядом роботи з браузерами, якщо ви були відсутні минулого уроку


Видео YouTube

Видео YouTube


VII. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (ПРОБНІ ВПРАВИ)


Питання до теми
1°. Для чого створюється список сайтів, обраних для швидкого доступу?
2*. Як створити закладку на веб-сторінку?
3°. Як відкрити веб-сторінку, на яку створено закладку?
    4*. Як створити папку для впорядкування закладок у списку сайтів, обраних для швидкого доступу?
5*. Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?
6*. Як зберегти фрагмент тексту веб-сторінки?
7*. Як зберегти всю веб-сторінку на носії даних?
     8°. Які об’єкти утворюються на носії даних під час збереження веб-сторінки повністю?
9*. Які права називають авторськими?
10*.Навіщо потрібно захищати авторські права?




VIII. САМОСТІЙНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ У СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ
Практичне завдання. Інструктаж з техніки безпеки

Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (Варіант 1) 
Викладач, враховуючи індивідуальні особливості учнів групи, самостійно визначає час і термін проведення комплексу вправ під час роботи (як правило, через 8-10 хвилин після початку роботи).
Завдання 1
1.  Завантажте браузер, вказаний вчителем.
2.  Створіть список сайтів, обраних для швидкого доступу (за вказівкою вчителя).
3.  Відкрийте у вікні браузера веб-сайт, вказаний вчителем.
4.  Збережіть веб-сторінку повністю у власну папку.
5.  Закрийте всі вікна програм.
6.  Відкрийте власну папку та перегляньте збережені файли.



Інструкція до завдання
1°. Відкрийте веб-сторінку Острів знань з адресою ostriv.in.ua. Додайте закладку на цю веб-сторінку до списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
2*. Додайте до списку сайтів, обраних для швидкого доступу, закладки на веб-сторінки Заповідник Ольвія (olbio.ochakiv.info) та 7 чудес України (7chudes.in.ua). Створіть у списку сайтів, обраних для швидкого доступу, папку Україна та перемістіть до неї закладки на ці веб-сторінки.
З*. Відкрийте веб-сторінку Український фольклор та народна творчість (ukrfolk.kiev.ua). Виберіть на веб-сторінці гіперпосилання з датою, найближчою до дати проведення уроку. Скопіюйте до текстового документа опис народних прикмет, що стосуються вибраної дати, та адресу сайта. Відформатуйте документ. Збережіть його у вашій папці у файлі з іменем завдання 5.4.3.
4°. Відкрийте веб-сторінку Пташиний світ України (pernatidruziorg.ua). Збережіть у вашій папці одне із зображень, що міститься на цій веб-сторінці.
5*. Відкрийте веб-сторінку Національний історико-археологічний заповідник (olvia.tender.mk.ua). Збережіть веб-сторінку повністю у вашій папці. Додайте закладку до списку сайтів, обраних для швидкого доступу, в папку Україна.
6*. Відкрийте веб-сторінку Пустунчик (pustunchik.ua/ua). Виберіть послідовно гіперпосилання Виберіть одне з повідомлень  і збережіть окремі зображення та фрагменти тексту для створення на їх основі комп’ютерної презентації. Створіть презентацію з 4-5 слайдів на тему повідомлення для виступу перед групою. На останньому слайді презентації вкажіть посилання на використані джерела: ім’я сайта Пустунчик, ім’я веб-сторінки та її адресу. Збережіть презентацію у файлі з іменем завдання 5.4.6.
7*. Перевірте практично, у якому виді відкриється збережена веб-сторінка, якщо:
а)    відсутній зв’язок з Інтернетом;


б)    видалити відповідну цій сторінці папку.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження (Варіант 1)
Вихідне положення — сидячи на стільці.
1.      Витягнути і розчепірити пальці так, щоб відчути напруження. У такому положенні затримати протягом 5 с. Розслабити, а потім зігнути пальці. Повторити вправу 5 разів.
2.    Повільно і плавно опустити підборіддя, залишатися в такому положенні 2–3 с і розслабитися.
3.    Сидячи на стільці, піднести руки якомога вище, потім плавно опустити їх додолу, розслабити. Вправу повторити 5 разів.
4.    Переплести пальці рук і покласти їх за голову. Звести лопатки, залишатися в такому положенні 5 с, а потім розслабитись. Повторити вправу 5 разів.
Завдання 2
Знайти 3 онлайн-підручника з інформатики. Зробити закладку на них.(виконати самостійно)

Викладач оголошує результати наприкінці практичної роботи.

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Опрацювати блог вчителя, зробити конспект уроку.
2. Додаткове завдання
Підготуватись до проведення гри «Втрачена інформація».


X. Підсумки уроку.
Рефлексія





Під час уроку я дізнався... , зрозумів..., навчився... або

XI. ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ








Видео YouTube


Немає коментарів:

Дописати коментар