середа, 22 січня 2020 р.

ЛПР створення різних публікацій для ПРОЕКТІВ

Практична робота: "Різні види форматування при створенні публікації"

Практична робота:

Тема: «Різні види форматування при створенні публікації»

Мета:
Навчальна:здобути практичні навики роботи в програмах макетування друкованої продукції та моделювання і друку буклетів. Розкриття особистих творчих здібностей учнів.
Виховна:Формування відповідальність про дотримання трудової дисципліни, безпеки праці під час виконання виробничого завдання.
Розвиваюча: Розвиток інтересу учнів до обраної професії, повагу до наставників.
Навчально-матеріальне забезпечення уроку: інструкційно-технологічні картки, зошит, конспект лекцій, роздатковий матеріал, комп
ютер ІВС РС.
ПЛАН
Інструктаж за змістом занять і організації робочого місця, охорона праці.
Створення буклету.
Форматування та друк буклету.
ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент: 2 хв.
- перевірка наявності учнів;
- перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Вступний інструктаж: 40 хв.
повідомити тему, мету та план уроку;
перевірити (повторити) знання учнів:
Що таке візитка і для чого вона потрібна?
Яке тиражування можливе?
Які є види візитних карток?
Які дії можна виконати створюючи візитку?
інструктаж по новому матеріалу:
  Видавнича система MS Publisher призначена для підготовки поліграфічних продуктів (публікацій, брошур, рекламних листівок, каталогів, книг).
Після завантаження програми відкриється її вікно, інтерфейс якого має багато спільних елементів з рештою програм Microsoft Office.
У вікні програми ліворуч знаходиться Область завдань у вигляді окремої панелі (містить команди, що часто використовуються. Її розташування та невеликі розміри дають змогу застосовувати ці команди, не припиняючи роботу над файлами).
Тут обирають варіант публікації:
Публікація для друку (Публикации для печати) містить шаблони основних видів публікації використовується для швидкого створення макету публікації;
Веб-вузли та електронна пошта (Веб-вузлы и электронная почта) призначена для створення веб-сайту чи веб-публікацій, які планується відправити як повідомлення електронною поштою;
Набори макетів (Набори макетов) містить впорядковані за кольоровим рішенням макети публікацій;
Пусті публікації (Пустые публикации) використовується для створення власного макету публікації.
Створення публікації на основі шаблону
Обрати в Області завдань пункт Публікації для друку 
ð відкриється перелік категорій (Швидкі публікації, Бланки, Буклети, Бюлетні тощо) ð у вікні перегляду (відкриється в центральній частині) клацанням обрати потрібний макет публікації ð в Області завдань встановити параметри обраного макету (здійснити його форматування) ð замінити текстові фрагменти та графічні обєкти на свої.
 Форматування публікації полягає у виборі макету, колірної схеми та шрифтової схеми.
Вибір колірної схеми:  у Області завдань вибрати пункт Колірні схеми (Цветовые схемы), обрати назву схеми (Альпійська, Водопад, Гори тощо) і клацнувши по, ній застосувати її.
 Вибір шрифтової схеми (набору шрифтів, призначеного для оформлення публікацій):  у Області завдань вибрати пункт Шрифтові схеми (Шрифтовые схемы), обрати назву схеми (Архівна, Базова тощо) і клацнувши по ній, застосувати її.
Введення тексту
         На відміну від MS Word публікація складається лише з об
єктів. Обєкти розташовують на сторінці у певних місцях. Головним обєктом є текстовий блок (напис). На сторінці може бути декілька текстових блоків. Якщо створено публікацію на основі шаблону, то вона вже містить текстові блоки, готові для введення даних.  Достатньо клацнути в блоці, видалити введений там текст і ввести свій.
ІІІ. Самостійна робота учнів і поточний інструктаж майстра в/н: 220хв.
повідомити завдання:
Створіть буклет групи за допомогою публікації 
–– інформаційний бюлетень. Прийоми виконання завдання аналогічні до попереднього. Виберіть макет бюлетеня –– Ритм. При виконанні завдання користуйтеся матеріалами з папки Буклет (на робочому столі).
ІV. Заключний інструктаж:
підведення підсумків уроку;
закріпити новий матеріал;
оголошення оцінок;
Завдання до дому: опрацювати конспекту уроку, підготувати власну візитну картку, як майбутнього спеціаліста за обраною професією.
Відповісти на контрольні запитання:
Що таке буклет?
Що таке публікації для друку?
Які ви знаєте шаблони?
Що таке область завдань?
Етапи створення буклету?



Лабораторна робота: «Створення власного бюлетеня»


Лабораторна робота
Тема: Створення власного бюлетня
Мета: формування практичних навичок роботи із видавничою системою MS Publisher, створення інформаційних бюлетенів, оформлення їх; розвивати естетичні смаки учнів, творче мислення;   виховувати культуру роботи за комп
ютером.
Учні повинні знати:
поняття комп
ютерної публікації;
поняття шаблону публікації та її структури, основних складових публікації.
Учні повинні вміти:
створювати публікацію на основі шаблону;
виконувати основні операції над об
єктами в середовищі підготовки компютерних публікацій (редагування, форматування тексту, переміщення текстових блоків, вставка і переміщення зображень);
зберігати публікації на зовнішніх носіях пам
яті;
роздруковувати публікації.
Обладнання: комп
ютери із встановленою програмою Microsoft Office Publisher, папка із підготовленим матеріалом (фотографіями, текстовими файлами).Короткі теоретичні відомості.
 Видавнича система MS Publisher призначена для підготовки поліграфічних продуктів (публікацій, брошур, рекламних листівок, каталогів, книг).
Після завантаження програми відкриється її вікно, інтерфейс якого має багато спільних елементів з рештою програм Microsoft Office.
У вікні програми ліворуч знаходиться Область завдань у вигляді окремої панелі (містить команди, що часто використовуються. Її розташування та невеликі розміри дають змогу застосовувати ці команди, не припиняючи роботу над файлами).
Тут обирають варіант публікації:
Публікація для друку (Публикации для печати) містить шаблони основних видів публікації використовується для швидкого створення макету публікації;
Веб-вузли та електронна пошта (Веб-вузлы и электронная почта) призначена для створення веб-сайту чи веб-публікацій, які планується відправити як повідомлення електронною поштою;
Набори макетів (Набори макетов) містить впорядковані за кольоровим рішенням макети публікацій;
Пусті публікації (Пустые публикации) використовується для створення власного макету публікації.
Створення публікації на основі шаблону
Обрати в Області завдань пункт Публікації для друку 
р відкриється перелік категорій (Швидкі публікації, Бланки, Буклети, Бюлетні тощор у вікні перегляду (відкриється в центральній частині) клацанням обрати потрібний макет публікації р в Області завдань встановити параметри обраного макету (здійснити його форматування) р замінити текстові фрагменти та графічні обєкти на свої.
Форматування публікації полягає у виборі макету, колірної схеми та шрифтової схеми.
Вибір колірної схеми: у Області завдань вибрати пункт Колірні схеми (Цветовые схемы), обрати назву схеми (Альпійська, Водопад, Гори тощо) і клацнувши по, ній застосувати її.
Вибір шрифтової схеми (набору шрифтів, призначеного для оформлення публікацій)у Області завдань вибрати пункт Шрифтові схеми (Шрифтовые схемы), обрати назву схеми (Архівна, Базова тощо) і клацнувши по ній, застосувати її.
Введення тексту
        На відміну від MS Word публікація складається лише з обєктів. Обєкти розташовують на сторінці у певних місцях. Головним обєктом є текстовий блок (напис). На сторінці може бути декілька текстових блоків. Якщо створено публікацію на основі шаблону, то вона вже містить текстові блоки, готові для введення даних.  Достатньо клацнути в блоці, видалити введений там текст і ввести свій.

Хід практичної роботи
Завдання 1
Створити буклет на власний вибір.
Практичні рекомендації щодо виконання завдання:
1. Запустити Publisher. В області задач Нова публікація виберіть в групі Почати з макету пункт Публікація для друку, потім пункт Буклети.
2. В Галереї попереднього перегляду справа виберіть потрібний макет.
3. В області задач Параметри : Буклет в групі Розмір сторінки виберіть 3-панельний.
4. Якщо публікацію необхідно відправити поштою, клацніть Включити в групі Адресу замовника. У відповідній секції публікації з'являться текстові поля для зворотної адреси. В нашій публікації адреса замовника відсутня.
5. Якщо в публікацію необхідно додати форму, виберіть один з трьох варіантів Бланк для відповіді, Бланк замовлення або Бланк підписки в групі Форма. В нашій публікації форма відсутня.
6. Заповніть поле Девіз організації: «...Заради тварин, заради дюдей!» Виділіть заміщающий текст в текстовій рамці і введіть необхідний текст.
7. Текстове поле назва організації оформіть таким чином: Роботу виконав(ла): П.І.Б., школа.
8. Заповніть текстове поле адреси.
9. Ліву колонку оформіть як посилання на Інтернет-джерела.
10. Вставте зображення обраного птаха. Клацніть правою кнопкою миші стандартну картинку, виберіть послідовно пункт Змінити малюнок і тип малюнка, який необхідно використовувати в публікації.
Примітка. Якщо ви клацнули картинку правою кнопкою миші, а в контекстному меню відсутній пункт Змінити малюнок, клацніть картинку один раз. Навколо картинки з'являться сірі маркери. Знову клацніть картинку правою кнопкою миші і виберіть пункт Змінити малюнок.
11. Якщо потрібно змінити колірну схему публікації, щоб вона більше відповідала фірмовому стилю вашої організації, перейдіть з області завдань Параметри: Буклет в область завдань Колірні схеми, клацнувши відповідне посилання. Щоб застосувати ту або іншу колірну схему, клацніть відповідну схему в групі Застосувати колірну схему. Щоб створити нову колірну схему, в точності повторюючу фірмову колірну палітру, яка використовується в публікаціях вашої організації, клацніть посилання Призначена для користувача колірна схема.
12. Якщо потрібно змінити шрифтову схему публікації, щоб вона більше відповідала фірмовому стилю вашої організації, перейти в область завдань Шрифтові схеми можна з області завдань Параметри: Буклет, клацнувши відповідне посилання. Щоб застосувати ту або іншу шрифтову схему, клацніть відповідну схему в групі Застосувати шрифтову схему.
13. Зворотну сторону буклету заповніть інформацією з ілюстраціями.


Лабораторна робота: «Створення власного буклету»

Мета:
Навчальна мета: Засвоїти  практичні навички в роботі з Microsoft Office Publisher.
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову память, вміння працювати з програмами

Виховна мета: 
Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.

Тип урокуУрок застосування знань і вмінь (практика)

Структура уроку
Організаційний момент
Етап орієнтації
Етап проектування
Етап навчальної діяльності
Робота за ПК
Контрольно-оцінювальний етап
Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з програмою для роботи з текстом та графікою  навчитися працювати в Microsoft Office Publisher

III. Етап проектування
Лабораторна робота «Створення власного буклету»

ІV. Етап навчальної діяльності
Завдання
Вправа 1:Відкрийте Microsoft Office Publisher:   

Вправа 2:Виберіть у розділі публікації Буклет:

Вправа 3:Виберіть у макетах публікацій Клини

Використовуючи колірні схеми, виберіть вподобаний колір оформлення:


Вправа 4: Введіть всю потрібну інформацію і вставте зображення, якщо це необхідно і буклет готовий:

VI. Контрольно-оцінювальний етап
VII.Домашнє завданняВивчити терміни, конспект


Лабораторна робота: «Створення візиток»

Лабораторна робота
Тема: Створення візитівки засобами програми Microsoft Publisher.
Пізнавальна мета уроку: навчити використовувати заготовки публікацій, які пропонує програма Microsoft Publisher, зокрема візитних карток; розкрити поняття «візитної картки»; навчити модифікувати готові шаблони візитівок за власним смаком.
Розвивальна мета уроку: розвинути мислення, пізнавальні інтереси, навики роботи на комп
ютері, роботи з програмою Microsoft Publisher.
Виховна мета уроку: виховати культуру праці, формувати компетентності у сфері самостійної пізнавальної діяльності.
Обладнання: ПК, мультимедійний проектор, презентація вчителя.
Тип уроку: урок подання нових знань.
Хід уроку
І. Організація уроку.Привітання, перевірка присутніх.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.Роздати всім учням власну візитну картку.
Візитні картки є частиною іміджу ділової людини. Вони підкреслюють індивідуальність як окремо взятої людини, так і всього закладу. Саме з візитних карток починається знайомство. Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з програмою Microsoft Publisher і детальніше розглянемо розділ програми, який присвячується створенню візитівки.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Тому тема нашого уроку звучить так: «Створення візитівки засобами програми Microsoft Publisher».
(Учні записують тему уроку в зошиті, а я на дошці)
ІV. Актуалізація опорних знань.
Як завантажити програму Microsoft Publisher?
З яких елементів складається вікно програми Publisher?
Як вставити текстовий блок у публікацію?
Як вставити сторінку в публікацію?
Що таке стиль?
Як створити новий стиль?
Як змінити стиль?
Які стандартні заготовки публікацій ви знаєте?
Як створити власний шаблон?
Як змінити колірну схему шаблона?
V. Пояснення нового матеріалу.
 Візитна картка (візитка) - традиційний носій контактної інформації про людину або організацію. Виготовляється, як правило, з паперу, картону або пластику невеликого формату, існує також варіант CD-візитки, яка зроблена на зменшеній до 50 мм × 90 мм поверхні CD диска. Існують також візитні картки, виготовлені з дерева (дерев'яний шпон) і металу.
Перші візитки з'явилися в Китаї (3 століття). Вони виготовлялися з бамбука, червоного шовку, дерева. Ці візитівки вражали своєю стриманістю і естетичністю. В Росії візитні картки з'явилися в 19 столітті, за правління Катерини II.
Візитні картки можна створювати в різних програмах. Сьогодні ми навчимося створювати візитки засобами програми Microsoft Publisher.
Програма Publisher дає змогу легко створювати ефективні візитки із власним дизайном або з одним із вбудованих дизайнів програми Publisher. Можна використовувати Колірні схеми та Схеми шрифтів, щоб вибирати кольори та шрифти, які найточніше виражають імідж компанії. Також можна настроїти візитні картки для певних сегментів ринку або певних регіонів і додавати імена й посади нових працівників зі зростанням бізнесу.
Метод друку варто вибрати на початку процесу проектування, щоб можна було наперед визначити, які особливості друку впливатимуть на дизайн. Візитки, які створюються у програмі Publisher, можна друкувати на настільному принтері або віднести до типографії, залежно від власних потреб.
Незалежно від способу друку візитних карток, вони мають містити основні елементи:
Створення однобічних візитокЩоб легко розпочати роботу, можна вибрати один із шаблонів візиток, які входять до програми Publisher.
Створення візитки


Щоб замінити текст покажчика місця заповнення на власний текст, клацніть покажчик місця заповнення та введіть свій текст. Здебільшого розмір тексту автоматично припасовується до розміру текстового поля.
Для швидкого внесення даних:У меню Правкавиберіть командуОсобисті дані. Потім заповніть порожні поля даними
  
Щоб замінити  емблему в покажчику місця заповнення на емблему вашої компанії клацніть правою кнопкою миші покажчик місця заповнення емблеми та виберіть пункт Майстер для цього обєкта в контекстному меню.В області завданьМакети емблеми натисніть кнопку Параметри емблеми.У розділі Новий або наявний виберіть пункт Додане зображення.Виберіть команду Вибрати зображення, знайдіть зображення, яке потрібно вставити, і виберіть команду Вставити.
Створення двобічних візитокЗворотній бік картки 
 доцільне місце для додавання відомостей, які допоможуть іншим людям налагодити звязки з вами. Наприклад, можна вмістити такі відомості:
карта;
маршрути;
купон;
особлива знижка за залучення іншого клієнта;
гасло компанії;
список товарів;
переклад тексту з лицевого боку іншою мовою.
Додавання відомостей на зворотній бік двобічної візиткиВиконайте дії, потрібні для створення однобічної візитної картки.У меню Вставлення виберіть пункт Сторінка.У діалоговому вікні Вставлення сторінки натисніть кнопку ОК.Додайте текст, зображення та інші відомості, які мають бути на зворотному боці картки.Коли зворотній бік картки виглядає належним чином, збережіть файл.


VІ. Закріплення нового матеріалу.
З яких об'єктів складається макет візитки?
Як створити власну візитку?
Як змінити шаблон візитки?
Як вставити власну емблему?
Як зберегти створену вами візитну картку?
VІІ. Домашнє завдання.Виконайте проект:
1. Ви дизайнер, потрібно виконати замовлення: створити макет візитки для директора вашої школи.
VІІІ. Підсумок уроку.Дати відповіді на питання учнів. Оцінювання учнів. Урок завершено. До побачення.

Немає коментарів:

Дописати коментар